czwartek, 6 lutego 2014

Eliksir Miłości

Witajcie!

Dywanikowo kojarzy mi się ta kartka :-)
Frędzelki z juty i prążkowany papier Simply Gorjuss.
Kolory anty-walentynkowe, znów trochę po męsku :-)




Wysnute z brzegów jutowe pasma świetnie nadają się do użycia 
jako kawałki sznureczka - u mnie jako pętelki w guziczkach (to jeszcze 
tak a propos naszego guzikowo-pętelkowego wyzwania, które już jutro się skończy ) 
i zawieszka buteleczki. 

Wykorzystane materiały ze sklepiku:

- juta
- papier z zestawu Simply Gorjuss
- guziczki z zestawu Sew Lovely

Miłego dzionka Wam życzę! :-)))

3 komentarze:

  1. Taki eliksir miłości przydałby mi się czasami, kiedy mam już dość i nic mi się nie chce...juta fajna rzecz...
    Brawo:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na eliksir ..wypełniony serduszkami jest świetny ! Jutę kocham , więc totalnie w moim guście !

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz