wtorek, 11 marca 2014

Eko kartka na Komunię ?

A tak, właśnie tak, zrobiłam nietypowe zaproszenie na Komunię .
 Ani perłowe, ani białe, ani nie kwieciste ...Pomyślałam sobie ,że na mojej ulubionej Eko bazie białe akcenty będą się pięknie prezentować. 
Krzyż wykonałam metodą embossingu na gorąco. Zamawiająca powiedziała ,że podobnego nie widziała, więc się podoba :) 
 Może i Was zainspiruje wykorzystanie Eko kartki na zaproszenie Komunijne..
bo wiecie to już pora ...wysyłać do rodzin zawiadomienia o tym pięknym wydarzeniu 
(u mnie za rok ) i jestem przekonana ,że właśnie w tym guście zaproszenia na syna Komunię wykonam
a teraz ciut fotek :
Na tym niewyraźnym zdjęciu widać jak pięknie mieni się holograficzny puder do embossingu , pomieszałam go z białym co dało właśnie taki efekt.

środek bardzo skromny 

dzięki zdjęciom wykonanym na bloga zobaczyłam ,że zapomniałam dopisać ogonków polskich na pierwszych stronach
uff zaproszenia poprawione 


   Eko baza karteczki TU

Miłego słonecznego dnia !
Ola

2 komentarze:

  1. Piękna, własnie takie powinno być, podoba mi się połączenie kolorów i "szarucha" z mieniącą się dekoracją. :) Mam zawsze problem, gdy robię coś w prezencie komunijnym, bo z jednej strony to dostojna uroczystość, ale z drugiej przecież ma być również radośnie i wciąż dziecięco. Może w tym roku skorzystam z Twojej podpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne połączenie ekologii i elegancji :-)
    Pozdrowienia! :-)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz