wtorek, 17 czerwca 2014

Z okazji Bierzmowania - czekoladownik

Witajcie :-)
W najbliższą niedzielę mąż mój będzie świadkiem bierzmowania syna naszej wspólnej znajomej.
Nie miałam totalnie pojęcia co można podarować na pamiątkę takiej okazji, 
więc rozejrzałam się w sieci za poradami i pomysłami w tej kwestii.
Wygląda na to, że najpopularniejsze opcje to biżuteria (raczej związana z symbolami religijnymi) 
i książki - też w tym temacie. 
W naszym przypadku biżuteria odpada, natomiast kilka dni później znajoma 
przypadkowo podsunęła mi pomysł na fajna książkę: Ciemno czyli jasno - M. Jakimowicza.
Wiadomo - kartkę z tej okazji miałam w planie musowo, ale postanowiłam dodać do całości 
coś słodkiego i tak to właśnie poczyniłam mój pierwszy czekoladownik :-)
Nie miałam żadnego projektu, trochę się namęczyłam i zmarnowałam sporo papieru 
zanim wyszło tak jak trzeba :-)




Wykorzystałam:
- papier z kolekcji Belissima
- papier z kolekcji papierów jedwabnych

Fajne te czekoladowniki - sama bym chętnie dostała taki prezencik ;-)
Mam nadzieję, że obdarowanemu się spodoba.
Pozdrawiam Was serdecznie!

4 komentarze:

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz