piątek, 18 lipca 2014

Karteczki "Dla Ciebie "

Wszem i wobec melduję , że czas mojego urlopowania  już się zakończył.

Natchniona przepiękną kompozycją i  kolorystyką wykonałam dwie urocze karteczki wykorzystując  nową kolekcję papierów Garden party .

Papiery z tej kolekcji są tak urocze i przebogate , że niewiele potrzebnych jest dodatków aby wyszła fajna karteczka:)
ja do swoich kartek dodałam motyw klatki , kwiatka i napis :)




kartki zrobiłam na moich ulubionych bazach eko .

Pozdrowienia dla wszystkich odwiedzających:)
Kalinka:)







4 komentarze:

  1. Świetne karteczki!
    Zgadzam się - zestaw Garden Party jest cudny :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Papiery są śliczne. Rzeczywiście nie wiele im potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne ,szczególnie pierwsza w błękicie!!!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz