czwartek, 7 sierpnia 2014

Skrzynka na wino plus kartka

Witajcie,
 pisze do Was w bardzo ciemny i pochmurny poranek. Czuję jak wisi deszcz w powietrzu ..ale jest za to klimatycznie :)
Po udanych wakacjach stosik pracy ...moje rączki cieszą się każdym kawałkiem papieru i kleju . Tęskniłam.

Na początek karteczka na 60 urodziny poczyniona z formatu A4 bo miała być duża .

Wykorzystałam tu papier w róże i nuty jako tło oraz wycięłam z niego różę i przykleiłam na kostkach dystansowych



 *************************
podobnego zestawu użyłam do ozdobienia drewnianej skrzynki na wino.
Nie widać tego na zdjęciu ale skrzyneczkę pomalowałam bardzo lekko seledynową farbką. Następnie okleiłam papierem w nuty i róże 

reszta kompozycji to kwiatuszek na szydełku oraz ćwieki perły 


Zestaw na 60-te urodziny  gotowy !


 Zachęcam do papierowego ozdabiania pudełek!
 Pozdrawiam już zza deszczowej zasłony
Ola

5 komentarzy:

  1. Cudny komplecik! I takie cieplutki kolorki :-) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ozdobiłaś tą skrzyneczkę. W ogóle bardzo ładny ten papier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw jest świetny. Skrzynka ozdobiona w ten sposób bardzo mi się podoba. Postaram się też urozmaicać w taki sposób moje skrzyneczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw, a kartka jest przepiękna! to wszystko tak pięknie się komponuje. Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę jak się wraca z wakacji, ma się wielki apetyt na działanie:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz