środa, 20 sierpnia 2014

Złote gody


Witajcie, karteczkę albumową wykonałam dla pary , która obchodzi złote wesele.

Wykorzystałam przecudnie mieniący się na złoto papier z kolekcji "OYSTER BLUSH" - chyba ostatnio mój ulubiony...


Cyferki "50" - to napis , wycięty w złotym papierze wizytówkowym . 


W pracy wykorzystałam skrapek gałązka i ozdobne diamenciki samoprzylepne
Całość przewiązałam tasiemką Seam binding   . Wszystkie kartki i dodatki  potuszowałam tuszem Vintage photo ,który przy tym papierze tak cudnie się na złoto mieni...


Kartka zapakowana została w delikatnie ozdobioną torebkę

U nas dzisiaj słonko ,  którym z wszystkimi się dzielę :) 



2 komentarze:

  1. Fajnie dobrane złote kolory ...w końcu 50 rocznica. I masz rację ten papier jest do tego idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka :-) Na pierwszy rzut oka pomyślałam, że to album :-))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz